MANAGER BEDRIJFSVOERING
Weet jij als geen ander op een gedreven en verbindende manier ons organisatiebeleid zowel intern en extern over te dragen? Dan is dit een mooie kans voor jou! Binnen onze brede jeugdzorg organisatie zorg jij namelijk voor een goede uitvoering van het beleid en de processen, zodat onze zorgprofessionals zo optimaal mogelijk onze gezinnen, jongeren en kinderen kunnen bedienen. Je bent de vraagbaak en het aanspreekpunt voor onze medewerkers en tegelijk bouw je aan de verdere professionalisering van ons zorgaanbod. Jij bent in dit kader bevoegd tot het nemen van beslissingen binnen de kaders van het organisatiebeleid en wet- en regelgeving.
Je bent, als lid van ons management team, een verbindende schakel tussen medewerkers, relaties en het bestuur en je bent zowel beleidsmatig als operationeel bezig. Wij zoeken per direct een gedreven en innovatieve
MANAGER BEDRIJFSVOERING
leidinggevende staf A
(28-32 uur)
Standplaats Bergen op Zoom
Wat ga je doen?
De kernactiviteiten van de manager bedrijfsvoering liggen op het leidinggeven aan verschillende ondersteunende afdelingen van de brede organisatie (Joki-C en team Synergie/ Zorgbureau de Puzzel), met een strategisch karakter binnen het secundaire en ondersteunende proces. Hierbij staan de veiligheid en het welzijn van kinderen & jongeren en een goed en effectief werkklimaat voor de medewerkers centraal. Jij staat model voor leiderschap binnen de organisatie en zet strategische veranderingen in gang. Hierbij rapporteer en adviseer je het bestuur op professionalisering, ontwikkeling en uitvoering van het beleid. We zijn de laatste jaren fors gegroeid en voortdurend in ontwikkeling. Dit vraagt om een aanpassing beleid en bijbehorende processen, waar nu volop aan gewerkt wordt en hier kan jij een bijdrage aan leveren.
Meer concreet kun je denken aan:
- Herkennen van knelpunten in de dagelijks uitvoering van het beleid.
- Strategisch beleid voorbereiden, ontwikkelen, implementeren, bewaken en evalueren.
- Diverse bedrijfsonderdelen integraal aansturen en zorgdragen voor een professionele organisatie op het niet zorg inhoudelijke onderdeel, zoals huisvesting, inkoop, facilitair, ICT en kwaliteit.
- Vertalen van beleidsvoorstellen naar programma/ projectvoorstellen op maat en zorgdragen voor de realisatie hiervan vanuit de rol van projectleider.
- Het groeiende netwerk onderhouden en uitbreiden.
Wat vragen we van jou?
- Je hebt minimaal een afgeronde relevante HBO opleiding en minimaal 5 jaar relevante werkervaring. We zoeken een manager bedrijfsvoering met academisch werk- en denkniveau en dit kan je aantonen, middels diploma’s of relevante werkervaring.
- Je bent integer, betrokken en toegankelijk.
- Je kan goed samenwerken en hebt een luisterend oor.
- Je beschikt over goede adviesvaardigheden, je bent pragmatisch ingesteld en voelt de organisatie aan.
- Je hebt ervaring met teamontwikkeling, verandermanagement, en het ontwikkelen van beleid en processen.
- Je hebt kennis van en visie op trends en ontwikkelingen op het vakgebied en beschikt over de kennis van wet- en regelgeving op het vakgebied.
- Kennis van managementtechnieken.
Wat hebben wij jou te bieden?
- We beginnen met een jaarcontract. Bij een wederzijdse positieve ervaring, bieden we je graag een vaste aanstelling aan.
- Qua salaris doen we je in overleg een passend aanbod voor Leidinggevende Staf A (CAO Jeugdzorg), afhankelijk van opleiding en ervaring.
- We bieden je een individueel scholingsbudget.
- Daarnaast kun je bij ons rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder vakantiegeld, een tegemoetkoming in de zorgpremie, een eindejaarsuitkering en deelname aan onze pensioenregeling.
- Last but not least: je komt terecht in een prettige en uitdagende werksfeer, binnen een klein, enthousiast en ambiteus team.
Wie zijn wij?
Binnen onze jeugdzorgorganisaties JoKi-C/ Synergie en Zorgbureau De Puzzel draag je een belangrijk steentje bij aan de maatschappij. We bieden begeleiding en behandeling aan het jonge kind tot aan jong volwassenen en het gezin, met verschillende locaties in Bergen op Zoom, Roosendaal, Breda en Oosterhout. We werken met zo’n 140 professionals voor ruim 400 cliënten. Wij zorgen voor de toekomst!
Enthousiast geworden?
Lijkt het je leuk om voor ons te komen werken? Stuur dan je schriftelijke sollicitatie vóór 15 november 2024, o.v.v. 2024.10-07, naar secretariaat@joki-c.nl.
Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Hanneke Zee. Zij is bereikbaar via 0164-232113
Bij indiensttreding vragen wij om een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.